Je SMS reklama výhodná?

Read the full post

SMS kampaň je obľúbenou a obzvlášť efektívnou formou priameho marketingu. Pretože dnes nosí mobilný telefón už takmer každý pri sebe a to po celý deň, správu si prečíta veľká väčšina jej príjemcov. Táto kampaň Vám ponúka viacero možností jej uplatnenia – zvyšovanie povedomia o Vašej značke a firme, návšteva Vašej reštaurácie, internetovej stránky alebo obchodu, informovanie o prebiehajúcich akciách, zľavách a súťažiach. Viac ako 50% ľudí vlastní smartphone a môže na Vašu správu okamžite reagovať, napríklad návštevou vloženého internetového odkazu...

SMS je určená priamo jej príjemcovi a má teda osobnejší charakter, napríklad aj oslovením menom na začiatku správy. Môžete ju efektívne zamerať na svoju cieľovú skupinu podľa veku, pohlavia, bydliska, používaného mobilného zariadenia a podobne.

Takúto SMS správu môžete odoslať celoplošne viac ako 2.7 miliónom obyvateľov SR.
Všetci majitelia týchto čísiel v našej databáze súhlasili s prijímaním reklamných správ.
Určite presný čas doručenia SMS správy a zvýšte tým efektívnosť kampane.
V našom reporte si následne môžete overiť koľkým ľuďom bola správa doručená.
Takáto kampaň je veľmi ekonomická práve vďaka jej presnému zameraniu a vysokej konverzii.

SMS správa je celkovo vnímaná veľmi pozitívne a nevtieravo narozdiel od iných foriem priamej a nepriamej reklamy. Vzbudzuje vyššiu pozornosť a viac ako 90% adresátov si ju okamžite prečíta a zareaguje, alebo si zapamätá jej dôležitý obsah, ktorý ich neskôr privedie k činom ako návšteva prevádzky a nákup.

Oslovujte svojich zákazníkov jednoducho, priamo a výhodne.
Okrem textovej SMS správy do 160 znakov môžete využiť aj možnosť zaslania MMS správy s obrázkom.

Skryť

Na telefón sa pozeráme 150-krát denne

Read the full post

Podľa výskupmov, priemerný Európan sa pozrie na displej svojho mobilného telefónu až 150-krát za deň. Ak odpočítame čas na spanie, vychádza nám, že sa na displej telefónu pozeráme každých 7 minút. To je obrovská výhoda pre sms kampane. Ako sme Vás už informovali, priemerne si človek prečíta SMS do 30 minút. A ešte pre porovnanie: reklamný e-mail je priemerne otovrený až po 48 hodinách.

Efektívnejšia reklama o 60%

Read the full post

SPIR - združenie pre internetovú reklamu, získalo dáta od mobilných operátorov a vytvorili prehľad investícií do mobilnej reklamy a tiež predikciu na budúci rok. Z výskumu vyplýva, že efektivita mobilnej reklamy vzrastie o 60%.
SPIR počíta jednak mobilnú internetovú reklamu, do ktorej patrí reklama na displeji reklama z vyhľadávania a jednak SMS a MMS reklamu. Podľa odhadov porastie z 38,9 mil. na 62,5 mil. Kč, čo činí 60,5% a inzercia v SMS a MMS zo 114 mil. na 185,2 mil. Kč, z toho vyplíva o 62,4%.

Štatistika tvrdí, že reklama v mobiloch porastie najrýchlejšie. Pre porovnanie si môžete všimnúť odhadovaný rast ostatných typov reklám :

štandardná o 8,9%,
neštandardná o 24%,
katalógová a riadková inzercia o 7,1%,
videoreklama o 35,1%
a PPC o 22,4%
(Zdroj: SPIR)

Skryť

Správna volba textu SMS správy

Read the full post

Ako vytvoriť text reklamnej SMS správy, ako vyzdvihnúť zľavy a akčné ponuky, ako zdôrazniť výzvu k akcii, ako splniť konverziu či preklik na web tak, aby bola SMS marketingová kampaň úspešná? Článok uvádza na 3 úspešných a 3 neúspešných SMS kampaniach príklady toho, čo v SMS marketingu funguje, a čomu sa naopak vyhnúť. Zhrnutie nájdete v našom článku po kliknutí na zobraziť viac

Odporúčania pre SMS reklamu:

- Je vhodné SMS ponuku doplniť akčný stimulom, ako je zľava, darček, bonus, 1 + 1 zdarma apod.
- Minimalizovať obavy vhodnou výzvou na akciu, napr. "Pre viac informácií kliknite zadarmo tu" - najlepšie na internetovú adresu, smerujúce na mobilný web
- Výzva na akciu v prípade proma mobilnej aplikácie môže byť typu "stiahnite si zadarmo aplikáciu do svojho telefónu" (operátori spravidla v prípadoch SMS reklamy neúčtujú poplatky za dáta, čo by inak bola veľká bariéra)
- Ak je cieľom kampane získať kontakt na užívateľa, môžeme využiť stimul typu "zaregistrujte sa zdarma tu a vyhrajte"
- Ak chceme zdôrazniť jedinečnosť ponuky alebo vyzdvihnúť jej výhody oproti konkurencii, môžeme spomenúť napr. Bezkonkurenčné záručnú lehotu, možnosť vrátenia tovaru do 30tich dní pod.
- Efektivitu zvyšuje, ak pošleme SMS, v ktorej ponuku pripomenieme, či zdôrazníme jej obmedzenú časovú platnosť
- V prípade, že je cieľom kampane nalákať zákazníkov do predajne, mala by byť presne spomenutá jej poloha (nepoužívať informácie typu "navštívte nás v ktorejkoľvek predajni")


  Čo operátori v SMS kampani neodporúčajú:

- Uvedenie len samostatné ponuky bez výzvy na akciu - zákazník nevie čo má robiť, aj keď ho ponuka zaujala
- Použitie webu, ktorý nie je optimalizovaný pre mobilné telefóny - prehliadanie klasického webu na mobile je nekomfortné a zákazník sa stratí v množstve stránok
- Neuvedená výška zľavy - ponuka je tak príliš všeobecná a nezaujme
- Použitie prílišného množstvo textu, oslovený je potom zahltený nadmerne dlhou správou
- Na škodu je tiež uvedenie prílišného množstva výhod naraz


  Konkrétne skúsenosti z SMS kampaní:

Ak v správe uvedieme zároveň telefónne číslo aj odkaz na microsite, viac ľudí pravdepodobne zavolá (uvedený príklad, kedy u 25tis. Oslovených 173 telefonovalo a 123 prekliklo)
Ak uvedieme výšku zľavy v percentách, miera prekliknutia CTR sa zvýši o 3,49%
Pokiaľ odkaz povedie na klasickú webovú stránku (neoptimalizované pre telefóny), počet kontaktov od zákazníkov bude minimálny (uvedený príklad Cetelemu, kedy z 25tis. Oslovených iba 3 ľudia zatelefonovali)

Skryť

Kariéra

Read the full post

Hladáme šikovných ludí do nášho tímu, ktorý maju záujem, sú pracovitý a chceli by ponúkať naše služby v obore sms reklamy. V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať!



Kategórie

Vyhľadávanie

Ak máte o služby záujem, kontaktujte nás na marketing@smsnotify.sk